IMMERGAS: MARCA LIDER A CENTRALELOR DE PERETE CU GAZ

Fondată în 1964 şi specializată în proiectarea şi construcţia de centrale termice cu gaz, Immergas este astăzi o companie în continuă expansiune cu o suprafaţă acoperită de 40.000 metri pătraţi, peste 600 de angajaţi şi o cifră de afaceri care în 2004 a depăşit 200 milioane de Euro.
Afla mai mult:

IMMERGAS: O COMPANIE CU CICLU COMPLET

Immergas proiectează, testează şi pune la punct toate produsele sale în propriul Centru de Cercetare şi Dezvoltare. Acestuia i se adaugă Secţiile de Modelare, Producţie, Montaj şi Testare. Aceste ultime două faze pot fi observate cu uşurinţă de către vizitatori, instalatori şi clienţi prin intermediul unei pod aerian ce traversează secţiile respective.

INFORMAREA ŞI FORMAREA.

PRINCIPALELE FORME DE PROMOVARE A PRODUSELOR IMMERGAS
Immergas a crezut din totdeauna în rolul cheie al Instalatorului care este intermediarul dintre Producător şi Consumator şi de aceea investeşte importante resurse în şcolarizare. În sălile demonstrative ale companiei, dotate cu standuri complexe de testare şi aparatură informatică sofisticată, sunt şcolarizaţi în fiecare an peste 8.000 de Profesionişti.
ATENŢIA PENTRU SERVICIUL DE ASISTENŢĂ TEHNICĂ
Immergas se distinge şi prin eficienţa serviciilor furnizate de cele peste 600 de Centre de Asistenţă Tehnică Autorizate care dau valoare calităţii produsului şi fructifică munca desfăşurată de Instalator. Serviciul Clienţi permite contactul permanent cu tehnicienii de service, fiind de asemenea posibilă obţinerea de informaţii în timp real prin consultarea acestui site.

Sistemul de calitate pus la punct de Immergas este răspunsul la exigenţele
unei pieţe moderne, în care Clientul doreşte un produs care să răspundă
specificaţiilor tehnice declarate,care să aibă un excelent raport prestaţii/preţ şi
care să beneficieze de asistenţă tehnică din partea unui personal specializat.
În acest scop, Immergas a integrat în acest sistem de calitate toate activităţile
companiei, de la proiectarea produsului până la livrarea şi asistenţa tehnică
după vânzare. Nu numai atât: pentru arăspunde în mod adecvat exigenţelor
unei pieţe în continuă evoluţie, a dezvoltat un strâns raport de colaborare
între Companie şi Furnizori precum şi între Companie şi Clienţi, astfel încât
să funcţionezeîntre cei doi ca un adevărat “liant de calitate”.

Certificarea ISO 9001 atestă respectarea riguroasă de către Immergas
a normelor internaţionale care reglementează sistemele de calitate.
Toate acestea confirmă fiabilitatea ridicată a unei structuri organizatorice
în care totul este programat pentru a asigura calitatea totală.