Grupul Geberit este lider european de piaţă în domeniul tehnologiilor sanitare cu prezenţă globală. Încă de la înfiinţare, în 1874, compania a fost un adevărat pionier în acest sector, stabilind constant noi trenduri cu sistemul cuprinzător de soluţii.
Gama de produse Geberit este concepută pentru utilizarea atât în cadrul noilor construcţii, cât şi în cadrul proiectelor de renovare şi modernizare. Aceasta include ca linii de produse Sistemele Sanitare (Sisteme de Instalare, Rezervoare şi Mecanisme, Baterii şi Clapete de Acţionare, Sifoane de Ape Reziduale, Toalete cu funcţii de Duş) şi Sisteme de Ţevi (Sisteme de Drenaj, Sisteme de Alimentare). Produsele Geberit sunt inovative, durabile şi eficiente din punct de vedere ecologic, oferind soluţii sanitare de înaltă calitate retailer-ilor, instalatorilor şi utilizatorilor finali deopotrivă.

Geberit operează birouri de vânzări în 41 de ţări. Activităţile de vânzări sunt concentrate în special asupra pieţelor majore europene cu oportunităţi de dezvoltare din Europa Centrală şi Estică, Franţa, Marea Britanie, ţările nordice, America de Nord, China, India şi Asia de Sud-Est. Geberit furnizează pe pieţele din Asia şi America de Nord produse concepute special pentru satisfacerea nevoilor locale. Pentru aceste pieţe au fost înfiinţate centre locale de competenţă în Shanghai (China) şi Chicago (SUA). Compania are 17 locaţii de producţie în opt ţări diferite. Principalele locaţii de producţie sunt în Elveţia, Germania şi Austria.

În 2013 compania a instruit aproximativ 30,000 de instalatori, ingineri sanitari şi arhitecţi în cele 25 de centre de instruire proprii din Europa şi peste ocean.
Grupul Geberit a generat un volum de vânzări de 2.3 miliarde de franci elveţieni în 2013 şi numără 6,200 de angajaţi. Geberit are sediul central în Eleveţia, Rapperswil-Jona şi a fost listat pe bursa elveţiană din 1999; în 2012 acţiunile Geberit au fost incluse în SMI (Swiss Market Index)
Cei ce utilizează sistemele Geberit merg la sigur. Nici o incertitudine care ar putea apărea la combinarea componentelor de la diferiţi producători şi fără costuri inutile cu materiale sau volum de muncă. În plus, sistemele Geberit oferă fiabilitate maximă şi viabilitate economică, cauzând un impact minim asupra mediului.

Geberit stăpâneşte arta dezvoltării produselor practice. Acest lucru nu este întâmplător. Pe de o parte, ne utilizăm toate cunoştinţele şi experienţa pentru fiecare dezvoltare nouă şi ulterioară. Pe de cealaltă parte, inginerii noştri şi designerii de produs sunt de cele mai multe ori la locaţii de construcţie alături de instalatori sau proiectanţi. Deoarece aici se hotărăşte dacă o idee este cu adevărat posibil de aplicat. În consecinţă, produsele noastre iau în considerare know-how-ul partenerilor din piaţă. “Know-How Installed” – ceva de care putem fi cu toţii mândri.

Angajament pentru inovare

Pentru Geberit, optimizarea permanentă şi extinderea gamei de produse sunt decisive pentru succesele viitoare. Puterea inovativă este fondată pe cercetarea în ariile esenţiale precum hidraulică, statică, protecţia împotriva focului, igienă sau acustică. Rezultatele obţinute sunt implementate sistematic în beneficiul clienţilor..

Permanenta optimizare a proceselor de afaceri

Un alt punct asupra căruia ne focusăm sunt procesele de afaceri. Prin permanenta optimizare a acestora, Geberit intenţionează să asigure pe termen lung o structură de cost competitivă de vârf. Acest lucru se realizează, pe de o parte prin intermediul proiectelor la nivelul întregului Grup, iar pe de altă parte prin identificarea de către angajaţi a potenţialelor îmbunătăţiri în activitatea cotidiană. În acest fel putem aduce contribuţii majore în vederea dezvoltării pozitive.
Cel ce construieşte responsabil, construieşte sustenabil şi crează calitatea vieţii. De aceea Geberit s-a dedicat mereu produselor sustenabile la cele mai înalte standarde, furnizând sisteme şi soluţii inovative pentru construcţii ecologice.

“LEED” în SUA, “Minergie” iîn Elveţia, “Green Mark” în Singapore sau “Deutsches Gütesiegel für nachhaltiges Bauen” (German Quality Seal for Green Building): acestea sunt câteva dintre certificările de construcţie ecologică existente în lume ce stipluează specificaţii exacte ale construcţiilor ecologice.
Geberit are deja o gamă de produse privite ca soluţii sanitare sustenabile şi care contribuie la creşterea calităţii vieţii prin consumurile reduse de energie şi apă sau materiale cu impact redus asupra mediului.

O mare cantitate de apă poate fi economisită atât în unităţile publice, cât şi în cele private cu ajutorul tehnologiilor sanitare moderne. Cu toate acestea, este dificil de estimat la prima vedere cât de economic este un anumit produs. Stadardul WELL a fost dezvoltat ca o soluţie la această problemă.
Eficienţa consumului de apă în cazul produselor sanitare, nu este uşor dovedit. Din acest motiv, secţiunea europeană a organizaţiilor industriei valvelor sanitare şi un număr de bine cunoscuţi producători – inclusiv Geberit – au dezvoltat un sistem de clasificare ce oferă acces rapid la informaţii privitoare la eficienţa consumului de apă a unui produs. Sistemul de clasificare WELL (“Water Efficiency Label”) este bazat pe un set de simboluri similare deja utilizate în sistemul consacrat pan-european pentru identificarea eficienţei energetice ale motoarelor şi dispozitivelor electronice.

În plus faţă de aspectul central – respectiv consumul de apă – aspecte precum igiena şi numărul programelor de spălare (cu sisteme de acţionare a spălării WC-urilor şi pisuarelor) sau limitările de temperatură şi senzorii de control (cu baterii de lavoar şi fitinguri de duş) sunt de asemenea luate în considerare şi evaluate în funcţie de categoria produselor. Geberit intenţioneză să includă în clasificările după standardele WELL toate produsele relevante pentru piaţa europeană. Produsele Geberit clasificate deja au obţinut în mod consecvent rezultate de top.
De la o afacere de familie la una listata la bursa – Geberit este în mişcare de peste 140 de ani. Povestea de succes a Geberit a fost marcată în aceeaşi masură de personalităţi remarcabile, cât şi de inovaţie, parteneriat, know-how, fiabilitate şi calitate a vieţii – valori cărora vom continua să subcriem pentru a merge înainte.